UWAGA: Niniejszy komunikat wynika z tego, że ustawienia widoku zgodności Państwa przeglądarki nie są zgodne z wymogami systemu lub korzystają Państwo z niewspieranej wersji przeglądarki Internet Explorer (IE7, IE8 lub IE9). W celu zmiany widoku zgodności należy przejść w Ustawienia -> Ustawienia widoku zgodności i usunąć wpis tauron.pl Możliwe jest również skorzystanie z innej dedykowanej przeglądarki (Google Chrome, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge w wersji Chromium).

Trwa ładowanie…

Pozycje 1-23 z 23  pokazuj  pozycji

1) Jakie są minimalne wymagania sprzętowe do obsługi Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
2) Czy konieczne jest instalowanie jakiegokolwiek oprogramowania umożliwiającego korzystanie z Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
3) Czy rejestracja lub korzystanie z Platformy Zakupowej Grupy TAURON są płatne?
4) Gdzie można znaleźć filmy instruktażowe oraz instrukcje obsługi Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
5) Ile czasu trwa akceptacja wniosku rejestracyjnego? Wypełniłem formularz rejestracyjny, kiedy powinienem dostać hasło do Platformy?
6) Czy informacja o wygaśnięciu hasła za 90 dni oznacza, że je utracę?
7) Zapomniałem hasła do konta na Platformie Zakupowej, jak mogę je odzyskać?
8) Czy istnieje możliwość rejestracji większej liczby użytkowników przypisanych do jednego Wykonawcy?
9) Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów jednej firmy?
10) W jaki sposób można zmodyfikować dane użytkownika Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
11) W jaki sposób można skasować konto użytkownika Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
12) Gdzie można zgłaszać zauważone błędy i problemy na Platformie Zakupowej Grupy TAURON lub zaproponować usprawnienie?
13) Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji?
14) Czy po złożeniu oferty mogę ją jeszcze wycofać?
15) Czy Zamawiający zobaczy szczegóły mojej oferty przed upływem terminu składania ofert?
16) Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona?
17) Gdzie Wykonawca może zobaczyć złożone przez niego historyczne oferty?
18) Czy w przypadku złożenia oferty wraz z załącznikami handlowymi przez naszą firmę, będą one dostępne na Platformie dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników, czy tylko dla uczestników konkretnego postępowania? Czy istnieje możliwość ograniczenia dostępności załączonych dokumentów dla innych użytkowników?
19) Czy uruchomienie Platformy Zakupowej Grupy TAURON oznacza brak możliwości składania oferty w formie papierowej?
20) Co zrobić, gdy wystąpił problem z logowaniem do Platformy Zakupowej Grupy TAURON, a zostało mało czasu na złożenie oferty?
21) Czy ogłoszenia, dokumentacja, pytania i odpowiedzi i wszelkie zmiany ogłoszenia będą dostępne bez rejestracji/logowania?
22) Po otrzymaniu linka z Platformy Zakupowej i zalogowaniu do systemu mam komunikat o braku uprawnień, co należy zrobić?
23) Czy w związku z uruchomieniem nowej wersji Platformy Zakupowej muszę ponownie przejść przez proces rejestracji konta?
Klucz tooltipa:
Typ:

# PL:

Wyszukiwarka kategorii zakupowych

Wybierz kategorię

  Numer Nazwa

Przeglądarka, z której aktualnie Państwo korzystają, nie jest wspierana. Korzystanie z przeglądarki w czasie aukcji mogłoby spowodować problemy przy składaniu ofert oraz wyświetlaniu zawartości aukcji. Prosimy o skorzystanie z dedykowanych przeglądarek:

Na obecnie uruchominej przeglądarce nie można otworzyć konsoli aukcyjnej


Wszystkie czynności które dokonujesz będąc w trybie zastępstwa są realizowane w imieniu zastępowanego.

Proszę pamiętać o dezaktywowaniu trybu zastępstwa przed przejściem do realizacji własnych zadań.
W celu dezaktywacji zastępstwa należy przejść do zakładki "Moje zastępstwa" i skorzystać z akcji "Zakończ zastępstwo"

Przeglądarka, z której aktualnie Państwo korzystają nie jest wspierana. W związku z tym mogą wystąpić problemy przy wyświetlaniu zawartości. Proszę skorzystać z dedykowanych przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge w wersji Chromium. Więcej informacji

Widzisz ten komunikat, ponieważ Platforma zakupowa może wyświetlać się nieprawidłowo pod Twoją wersją przeglądarki internetowej

Zachęcamy do zainstalowania najnowszej wersji rekomendowanej przez nas przeglądarki. Kliknij przycisk "Rozumiem" poniżej, aby zignorować komunikat i kontynuować.

Rozumiem