|
1) Jakie są minimalne wymagania sprzętowe do obsługi Platformy Zakupowej Grupy TAURON? |
2) Czy konieczne jest instalowanie jakiegokolwiek oprogramowania umożliwiającego korzystanie z Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
|
3) Czy rejestracja lub korzystanie z Platformy Zakupowej Grupy TAURON są płatne?
|
4) Gdzie można znaleźć filmy instruktażowe oraz instrukcje obsługi Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
|
5) Ile czasu trwa akceptacja wniosku rejestracyjnego? Wypełniłem formularz rejestracyjny, kiedy powinienem dostać hasło do Platformy?
|
6) Czy informacja o wygaśnięciu hasła za 90 dni oznacza, że je utracę?
|
7) Zapomniałem hasła do konta na Platformie Zakupowej, jak mogę je odzyskać?
|
8) Czy istnieje możliwość rejestracji większej liczby użytkowników przypisanych do jednego Wykonawcy?
|
9) Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów jednej firmy?
|
10) W jaki sposób można zmodyfikować dane użytkownika Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
|
11) W jaki sposób można skasować konto użytkownika Platformy Zakupowej Grupy TAURON?
|
12) Gdzie można zgłaszać zauważone błędy i problemy na Platformie Zakupowej Grupy TAURON lub zaproponować usprawnienie? |
13) Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji? |
14) Czy po złożeniu oferty mogę ją jeszcze wycofać?
|
15) Czy Zamawiający zobaczy szczegóły mojej oferty przed upływem terminu składania ofert?
|
16) Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona?
|
17) Gdzie Wykonawca może zobaczyć złożone przez niego historyczne oferty?
|
18) Czy w przypadku złożenia oferty wraz z załącznikami handlowymi przez naszą firmę, będą one dostępne na Platformie dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników, czy tylko dla uczestników konkretnego postępowania? Czy istnieje możliwość ograniczenia dostępności załączonych dokumentów dla innych użytkowników?
|
19) Czy uruchomienie Platformy Zakupowej Grupy TAURON oznacza brak możliwości składania oferty w formie papierowej?
|
20) Co zrobić, gdy wystąpił problem z logowaniem do Platformy Zakupowej Grupy TAURON, a zostało mało czasu na złożenie oferty?
|
21) Czy ogłoszenia, dokumentacja, pytania i odpowiedzi i wszelkie zmiany ogłoszenia będą dostępne bez rejestracji/logowania?
|
22) Po otrzymaniu linka z Platformy Zakupowej i zalogowaniu do systemu mam komunikat o braku uprawnień, co należy zrobić?
|