Przejdź do sekcji głównej

UWAGA: Niniejszy komunikat wynika z tego, że ustawienia widoku zgodności Państwa przeglądarki nie są zgodne z wymogami systemu lub korzystają Państwo z niewspieranej wersji przeglądarki Internet Explorer (IE7, IE8 lub IE9). W celu zmiany widoku zgodności należy przejść w Ustawienia -> Ustawienia widoku zgodności i usunąć wpis tauron.pl Możliwe jest również skorzystanie z innej dedykowanej przeglądarki (Google Chrome, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge w wersji Chromium).

Trwa ładowanie.....

Statystyki pobrań dokumentu

Historia pobrań

Dane użytkownika / IP IP użytkownika Data pobrania

Dokumenty

Dokumenty opublikowane w strefie publicznej /  Informacje, instrukcje, podręczniki
  Nazwa Opis Jednostka Data dodania
  W górę      
Aukcje,licytacje elektroniczne.pdf Zespół Zakupów - KAK 2024-03-07 09:16
Elektroniczne zawieranie umów na Platformie Zakupowej (podpis elektroniczny).pdf Zespół Zakupów - KAK 2024-01-17 13:53
Konfiguracja podpisu kwalifikowanego - 1.2.pdf Zespół Zakupów - KAK 2024-03-27 12:33
Kwalifikacja kontrahentów.pdf Zespół Zakupów - KAK 2022-07-14 13:58
Podręcznik oferenta_(rejestracja, logowanie, strefy, składanie ofert, aukcje).pdf Zespół Zakupów - KAK 2022-07-14 13:53
Powiadomienia (newsletter) informujący o publikacji nowych postępowań.pdf Zespół Zakupów - KAK 2023-02-06 10:58
Rejestracja pierwsze logowanie odzyskiwanie hasła.pdf Zespół Zakupów - KAK 2022-07-14 13:58
Składanie ofert w postępowaniach przetargowych.pdf Zespół Zakupów - KAK 2022-07-14 13:58
Strefa publiczna (niezalogowani).pdf Zespół Zakupów - KAK 2022-07-14 13:58
Strefa wewnętrzna (zalogowani użytkownicy).pdf Zespół Zakupów - KAK 2022-07-14 13:58
Udział w postępowaniu.pdf Zespół Zakupów - KAK 2022-07-14 14:05
Zmień nazwę folderu
Należy podać nazwę folderu
Zmień opis folderu
Opis:
Klucz tooltipa:
Typ:

# PL:

Wyszukiwarka kategorii zakupowych

Wybierz kategorię

  Numer Nazwa

Przeglądarka, z której aktualnie Państwo korzystają, nie jest wspierana. Korzystanie z przeglądarki w czasie aukcji mogłoby spowodować problemy przy składaniu ofert oraz wyświetlaniu zawartości aukcji. Prosimy o skorzystanie z dedykowanych przeglądarek:

Na obecnie uruchominej przeglądarce nie można otworzyć konsoli aukcyjnej


Wszystkie czynności które dokonujesz będąc w trybie zastępstwa są realizowane w imieniu zastępowanego.

Proszę pamiętać o dezaktywowaniu trybu zastępstwa przed przejściem do realizacji własnych zadań.
W celu dezaktywacji zastępstwa należy przejść do zakładki "Moje zastępstwa" i skorzystać z akcji "Zakończ zastępstwo"

Przeglądarka, z której aktualnie Państwo korzystają nie jest wspierana. W związku z tym mogą wystąpić problemy przy wyświetlaniu zawartości. Proszę skorzystać z dedykowanych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge w wersji Chromium. Więcej informacji

Widzisz ten komunikat, ponieważ Platforma zakupowa może wyświetlać się nieprawidłowo pod Twoją wersją przeglądarki internetowej

Zachęcamy do zainstalowania najnowszej wersji rekomendowanej przez nas przeglądarki. Kliknij przycisk "Rozumiem" poniżej, aby zignorować komunikat i kontynuować.

Rozumiem