UWAGA: Niniejszy komunikat wynika z tego, że ustawienia widoku zgodności Państwa przeglądarki nie są zgodne z wymogami systemu lub korzystają Państwo z niewspieranej wersji przeglądarki Internet Explorer (IE7, IE8 lub IE9). W celu zmiany widoku zgodności należy przejść w Ustawienia -> Ustawienia widoku zgodności i usunąć wpis tauron.pl Możliwe jest również skorzystanie z innej dedykowanej przeglądarki (Google Chrome, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge w wersji Chromium).

Trwa ładowanie…

Statystyki pobrań dokumentu

Nazwa pliku / folderu:
Liczba pobrań:

Historia pobrań

Dane użytkownika / IP IP użytkownika Data pobrania

Dokumenty

/  Dokumenty opublikowane w strefie publicznej /  Filmy instruktażowe
  Nazwa Opis Jednostka Data dodania
  W górę      
Aukcje (licytacje) elektroniczne.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:33
Konfiguracja podpisu kwalifikowanego.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:33
Korespondencja w postępowaniach przetargowych.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:33
Kwalifikacja kontrahentów.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:34
Odzyskiwanie (reset) hasła.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:34
Rejestracja i pierwsze logowanie.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:34
Składanie ofert w przetargach niepublicznych.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:35
Składanie oferty w przetargach publicznych (PZP).mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:32
Strefa publiczna.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:32
Strefa wewnętrzna oraz Mój profil.mp4 Zespół Zakupów - KAK 2021-12-02 08:32
Zmień nazwę folderu
Należy podać nazwę folderu
Zmień opis folderu
Opis:
Klucz tooltipa:
Typ:

# PL:

Wyszukiwarka kategorii zakupowych

Wybierz kategorię

  Numer Nazwa

Przeglądarka, z której aktualnie Państwo korzystają, nie jest wspierana. Korzystanie z przeglądarki w czasie aukcji mogłoby spowodować problemy przy składaniu ofert oraz wyświetlaniu zawartości aukcji. Prosimy o skorzystanie z dedykowanych przeglądarek:

Na obecnie uruchominej przeglądarce nie można otworzyć konsoli aukcyjnej


Wszystkie czynności które dokonujesz będąc w trybie zastępstwa są realizowane w imieniu zastępowanego.

Proszę pamiętać o dezaktywowaniu trybu zastępstwa przed przejściem do realizacji własnych zadań.
W celu dezaktywacji zastępstwa należy przejść do zakładki "Moje zastępstwa" i skorzystać z akcji "Zakończ zastępstwo"

Przeglądarka, z której aktualnie Państwo korzystają nie jest wspierana. W związku z tym mogą wystąpić problemy przy wyświetlaniu zawartości. Proszę skorzystać z dedykowanych przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge w wersji Chromium. Więcej informacji

Widzisz ten komunikat, ponieważ Platforma zakupowa może wyświetlać się nieprawidłowo pod Twoją wersją przeglądarki internetowej

Zachęcamy do zainstalowania najnowszej wersji rekomendowanej przez nas przeglądarki. Kliknij przycisk "Rozumiem" poniżej, aby zignorować komunikat i kontynuować.

Rozumiem